😍😉nasim😉😍

👍👏👌سایت سرگرمی برای وقتی که حوصلتون سر میره👌👏👍

😍😉nasim😉😍

👍👏👌سایت سرگرمی برای وقتی که حوصلتون سر میره👌👏👍

😍😉nasim😉😍

👪با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدیدکننده های گرامی 👪
💞از اینکه وبلاگ منو برای بازدید انتخاب کردین خیلی خیلی متشکرم 💞
💖منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما هستم💖
✋ممنون از نگاهتون✋

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پ ن پ های گلچین شده

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟

میگه از شوهرش؟؟ پ نه پ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

 

سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟

عروس: پــ نـه پــ  متهمی !

 

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده

میگه میخوای بند نافو ببری؟ پ نه پ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!


آهنگ اندی تو ماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه؟

پ نه پ داریوشه، داره خودشو لوس میکنه بخندیم!

 

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده بیست لیتری تکون میدیم!

طرف اومده میگه بنزین تمام کردین؟

میگیم: پ نه پ میگیم هورا! ما هم از این دبـه ها داریم!

 

رفتم سرخاک مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگ قبرش، خانومه اومده میگه میخواى فاتحه بخونى؟ میگم پ نه پ کلید نیاوردم، موندم پشت در، منتظرم در و باز کنه!

 

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم!

 

مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه: مرغ عشقن اینا؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن!

 

حواسم نبود با صورت رفتم تو درمیگه ندیدیش؟

گفتم پ نه پ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو

 

رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!

بعد از ده دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!

گفتم پ نه پ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم

 

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم، میگه نمره میخوای؟

گفتم پ نه پ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام


  • nasim arj

نظرات  (۱)

عاااااالی بودنسیم جان من که کلی حال کردم:)
پاسخ:
مرسی کوثر جان 💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی